Bagry Park
Media o nas
13
listopad
2017
INWESTORZY CHĘTNIE KUPUJĄ OBLIGACJE DEWELOPERÓW
ATAL jest sprawdzonym partnerem na rynku kapitałowym. Regularnie korzystamy z finansowania pochodzącego z emisji obligacji, ponieważ pozwala nam ono na większą elastyczność w realizacji strategii rozwoju. Spółka działa już na 7 największych rynkach deweloperskich w Polsce, gdzie w ofercie ma ok. 2,5 tys. mieszkań. Za sprawą nowych środków zamierzamy kontynuować zakupy gruntów, na które w tym roku wydaliśmy już 185 mln złotych – mówi Mateusz Juroszek, wiceprezes ATAL.
logo_wydawcy 
 
 
13
listopad
2017
ROŚNIE POPYT NA LEPSZE I DROŻSZE MIESZKANIA
Czynnikiem, który ma największy wpływ na cenę mieszkania jest lokalizacja. Za lokale w inwestycjach o atrakcyjnym położeniu klienci są w stanie zapłacić więcej. W związku z tym rośnie popyt na droższe osiedla, które zagwarantują przyszłym mieszkańcom dogodną komunikację z centrami miast oraz dostęp do rozbudowanej infrastruktury społecznej – mówi Mateusz Juroszek, wiceprezes ATAL.
logo_wydawcy 
 
 
8
listopad
2017
DEBIUTY NA GPW
Dla każdej firmy obecność na GPW to przede wszystkim dodatkowe potwierdzenie jej wiarygodności oraz transparentności. W związku z tym spółki publiczne są korzystniej postrzegane przez klientów, partnerów i pozostałych interesariuszy. Oczywiście, wymaga to od zarządów, jak i pracowników dodatkowych obowiązków. Jednak z naszego doświadczenia wynika, że warto podjąć ten wysiłek. Należy się spodziewać, że analogiczne profity po debiucie na GPW odczuje Gremi Media. W przypadku ATAL decyzja o wejściu na Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie była naturalną konsekwencją realizowanej ścieżki rozwoju. Debiut wraz z pierwszą ofertą publiczną pozwolił na pozyskanie z rynku kapitałowego ponad 140 mln złotych na dalszy rozwój i zwiększenie skali biznesu – mówi Mateusz Juroszek, wiceprezes ATAL SA.
logo_wydawcy 
 
 
31
październik
2017
RANKING 100 NAJWIĘKSZYCH PRYWATNYCH FIRM W POLSCE
23 miejsce – Atal to jedna z najwyżej wycenianych polskich firm deweloperskich, ale wcale nie zaczynała od stawiania domów. Pierwszym poważnym biznesem jej założyciela Zbigniewa Juroszka był handel odzieżą. Towaru miał tak dużo, że nie nadążał z kupowaniem powierzchni magazynowych do jego przechowywania. Ostatecznie to właśnie te nieruchomości, znajdujące się przede wszystkim we Wrocławiu, stały się bazą do rozpoczęcia działalności deweloperskiej. Dziś działa już na siedmiu rynkach, i to na dużą skalę: rocznie realizuje 20 projektów, oddając do użytkowania ponad 2,5 tyś. mieszkań. Na tle innych dużych graczy wyróżnia się tym, że sam realizuje inwestycje, w pełni wykańczając mieszkania.PRZYCHODY: 507 MLN ZŁEBIT: 115 MLN ZŁ
logo_wydawcy 
 
 
23
październik
2017
SPRZEDAŻ MIESZKAŃ MOŻE SIĘ ZMIEJSZYĆ, ALE NIEZNACZNIE
Najbliższe kwartały, a nawet lata nie powinny przynieść zmian na rynku mieszkaniowym, nie przewidujemy takiego scenariusza – ocenia Mateusz Juroszek, wiceprezes Atalu, deweloperskiej spółki działającej na siedmiu rynkach. - Koniunktura jest dobra. Polacy cały czas kupują nowe mieszkania. W naszej ocenie ten trend wciąż będzie determinował sytuację w branży. Należy się zatem spodziewać kolejnych wysokich poziomów kontraktacji oraz uruchamiania nowych inwestycji. Popyt nadal równoważy się z podażą, dlatego sprzedaż mieszkań powinna pozostać na stabilnym poziomie. To pozwala nam z optymizmem myśleć o perspektywie najbliższych lat - dodaje.Menedżer podkreśla, że w Polsce nadal mamy duże braki lokalowe. - Statystyki wskazują, że sytuacja Polaków Się poprawia, a to sprzyja zakupom mieszkań. Stopy procentowe są nadal najniższe w historii, co ułatwia kredytowanie. Dodatkowo zachęca do nabywania mieszkań pod cele inwestycyjne, przede wszystkim ze względu na relatywnie wysokie stopy zwrotu - podsumowuje Juroszek
logo_wydawcy 
 
 
20
październik
2017
ATAL PRZEKAZAŁ 1668 MIESZKAŃ W I – III KW. 2017 ROKU, WIĘCEJ RDR O 32 PROC.
Atal przekazał w pierwszych trzech kwartałach 2017 roku łącznie 1.668 lokali, czyli więcej rdr o 32 proc. - podał deweloper w komunikacie. W samym trzecim kwartale 2017 roku wydano 586 mieszkań.Najwięcej wydań miało miejsce w Krakowie (506), Warszawie (483), Wrocławiu (257), Katowicach (257) i Łodzi (165).W 2017 roku Atal wprowadził do sprzedaży w sumie 14 projektów z 2.158 lokalami. Łącznie w ofercie spółki na koniec września 2017 roku było 2.519 lokali.
logo_wydawcy 
 
 
1 2 3
Uwaga: ta strona wykorzystuje pliki cookies. Więcej informacji o celu ich używania i zmianie ustawień przeglądarki znajdziesz tutaj. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Czym są pliki "cookie" - „ciasteczka”?


Poprzez pliki „ciasteczka” należy rozumieć dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. Pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego indywidualnych preferencji. „Ciasteczka” zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

Pliki cookies, wykorzystywane są w celu: tworzenia anonimowych, zagregowanych statystyk, które pomagają zrozumieć w jaki sposób użytkownik korzysta ze stron internetowych dostosowanie zawartości i wyglądu strony do preferencji użytkownika

Używane ciasteczka na naszej stronie


  1. PHPSESSID - identyfikator sesji użytkownika
  2. CookieInfo - informacja o wyświetleniu powiadomienia dotyczącego użycia przez stronę plików cookies
  3. __utmaa, __utmab, __utmac, __utmaz - używane są przez usługę Google Analytics która pozwala na generowanie statystyk strony www

Zmiana ustawień ciasteczek (cookies) w przeglądarkach:


- Opera
- Firefox
- Internet Explorer
- Chrome
- Safari

Wyłączenie akceptacji ciasteczek znacznie ogranicza funkcjonalność większości podstron witryny.